Rindu


Assalamualaikum. Hm malam ini aku nak kongsi lagi kisah hati aku. Iaitu rindu. aku rindu dengan kenangan. aku rindu dengan memori. dan aku rindu dengan masa lalu. 

kalaulah masa boleh diputarkan kembali, pasti aku akan hargai setiap detik itu. tapi semuanya dah terlambat. 

ceh bermadah pulak dahhh. Hm..

Seperti yang aku katakan tadi. aku rindu masa lalu. rindu serindunya. kini barulah aku mengerti bila usia yang semakin meningkat. kalau boleh aku tak nak masa tu bergerak. biarlah berhenti supaya memori bahagia tu tak kan berganjak ke tragedi. k merepek dah.

Aku sebenarnya rinduuuuu. rindu dengan kawan-kawan lama aku. rindu dengan sekolah lama. rindu dengan padang, kantin, library, kelas etc. aku rindu dengan cikgu-cikgu lama lagi-lagi ustazah Maslizawati. aku rindu dengan pusat bandar atau diorang panggil pblion menggantikan pavilion. hahahahahaha. aku rindu dengan bukit layang-layang. tanah tumpahnya darahhkuuu. ecewah tak tak tapi sebenarnya ya pun. selalu jatuh bila main kat bukit tu. rindu nak main layang-layang kat bukit tu. rindu nak main gym kat bukit tu. gym lah sangat. ahaks.lagi rindu apa? mestilah rindu rumah. rindu dengan jiran-jiran. Aigooooo --'

Dah lama aku tak balik johor. entah dapat balik ke tak cuti hujung tahun ni. nak reunion dengan budak-budak kaa. rinduu beb. setahun tak jumpa. huhuhuhuhuhuhu hahah.

Wassalam♥

Post a Comment