FINALLY! I'VE GOT MY BLOG BACK!

*sumber GIF dari google*

I'M HAPPY! I'M HAPPY! OH YEAH! Alhamdulillah wani dapat blog wani balik. Gila seronok sekarang ini sebab akhirnya wani boleh active semula dalam dunia blogging ini, dan penting sekali boleh join giveaway giveaway blogger sekalian.

Nak tahu tak kenapa wani tak boleh log in blog wani? Sebab wani padam account google! Hohohoh hah tu lah gatal lagi memandai padam account google kan susah nak log in blog :'( nasib baik juga ada backup email. Tu pun jenuh juga nak mencari email yang mana satu. Al-maklumlah banyak sangat email :'( mahu pecah kepala mencarinya. Mahu pecah kepala juga bila baca blogger help forum. Nasib i faham english. Kalau tak mahunya kena translate satu per satu haha!

Just wanna to say, WELCOME BACK WANI TO BLOGGING WORLD! Yeah, secara rasminya wani akan active blog semula dari sekarang. Hehe.

Haku rasa dah banyak kali entry aku yang berbaur welcome back ini. Bila nak active tahu. Kali ini pun entah betul atau tidak nak activenya haha!

Haku struggle nak log in blog ini pun sebab nak active lah. Kan tak lama lagi aku nak masuk IPT. So, aku rasa macam nak berceritalah kehidupan aku masa belajar nanti. Aci dok? Kalau tak ada pembaca pun, aku nak post gak! ;p

Wassalam <3

Post a Comment